REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO TWE SUKIENKI
I. Postanowienia wstępne
- Niniejszy regulamin określa zasady i warunki sprzedaży w sklepie internetowym pod nazwą twe sukienki, działającym za pośrednictwem witryny www dostępnej w internecie pod adresem www.twesukienki.pl (zwanym dalej „sklepem internetowym”), prowadzonym przez twe sukienki spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, adres: 0-258 turka, ul. Brzozowa 7, NIP: 7133094802, REGON: 367337488 (zwane dalej „sprzedawcą”).
- Niniejszy regulamin skierowany jest do wszystkich użytkowników sklepu internetowego – określa zasady dokonywania rejestracji i korzystania z konta sklepu internetowego, składania zamówień w sklepie internetowym oraz zasady zawierania umów sprzedaży.
- Każdy użytkownik składający zamówienie (zwany dalej „klientem”) w sklepie internetowym zobowiązany jest do zapoznania się i przestrzegania postanowień regulaminu.
- Niniejszy regulamin jest dostępny na stronie sklepu internetowego, w formie umożliwiającej pobranie, zapisanie jego wersji na wybranym przez siebie nośniku oraz wydrukowanie.
- Administratorem danych osobowych jest twe sukienki spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w 20-258 turka, ul. Brzozowa 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS: 0000679639 dla której akta rejestrowe prowadzi sąd rejonowy lublin-wschód w lublinie z siedzibą w Świdniku, IV wydział gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP: 7133094802, REGON: 367337488.
II. Postanowienia ogólne
- Sprzedawca prowadzi sprzedaż towarów w postaci odzieży (zwanych dalej „towarami”).
- Informacje o produktach w sklepie internetowym m.in. opisy, ceny stanowią zaproszenie do złożenia oferty zawarcia umowy sprzedaży w rozumieniu art. 71 K.C., zgodnie z warunkami regulaminu.
- Towary w sklepie internetowym są szczegółowo oznaczone. Na stronie internetowej znajdują się informacje o właściwościach towaru, jego cenie oraz materiale, z którego jest wykonany.
- Sprzedawca dokłada należytej staranności, aby prezentowane zdjęcia oferowanych towarów były rzetelne i odzwierciedlały ich rzeczywisty stan. Ewentualne nieznaczne różnice kolorystyczne, jakie mogą wystąpić między prezentacją internetową a wyglądem oryginału, wynikają z powodów technicznych i sprzedawca nie ponosi za nie odpowiedzialności. W razie wątpliwości z prezentacją internetową towarów należy skontaktować się ze sprzedawcą za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.
III. Zasady korzystania ze sklepu internetowego twe sukienki
- Sklep internetowy Twe Sukienki umożliwia zamawianie oferowanych przez sklep internetowy towarów przy pomocy sieci elektronicznej.
- Umowa sprzedaży zawierana jest między korzystającym ze sklepu internetowego („klient”), a Twe Sukienki Sp. z o.o.
- Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień umów zawieranych za pomocą środków porozumiewania się na odległość następuje przez wydrukowanie i przekazanie klientowi dowodu zakupu (faktura) lub specyfikacji nabywanych produktów wraz z dostawą produktów. Do umów zawieranych przy pomocy środków porozumiewania się na odległość stosuje się ustawę z dnia 2 marca 2000 r. O ochronie niektórych praw konsumenckich oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.
- Sklep internetowy podejmuje wszelkie możliwe środki techniczne i organizacyjne, zapobiegające pozyskaniu i modyfikacji przez osoby nieupoważnione danych podawanych podczas rejestracji.
- Użytkownik, który skorzystał ze sklepu internetowego, zobowiązany jest do:
- niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa;
- korzystania ze sklepu internetowego w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania;
- nierozsyłania i nieumieszczania w ramach sklepu internetowego niezamówionej informacji handlowej;
- korzystania ze sklepu internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych klientów oraz dla administratora niniejszego sklepu;
- korzystania z treści zamieszczonych na stronach sklepu internetowego do użytku własnego;
- korzystania ze sklepu internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującymi na terytorium rzeczypospolitej polskiej, postanowieniami regulaminu, a także ogólnymi zasadami korzystania z sieci internet.
IV. Zawarcie umowy sprzedaży
- Aby zawrzeć umowę sprzedaży, należy złożyć zamówienie na stronie sklepu internetowego (on-line).
- Sklep internetowy przyjmuje zamówienia składane on-line przez całą dobę, we wszystkie dni tygodnia. zamówienia są realizowane w ciągu trzech dni roboczych od złożenia zamówienia.
- Klient może złożyć zamówienie bez konieczności trwałego rejestrowania swoich danych w bazie sklepu internetowego (tzw. zakupy bez rejestracji).
- Warunkiem złożenia zamówienia jest zapoznanie się i zaakceptowanie przez klienta postanowień niniejszego regulaminu oraz wyrażenie przez klienta zgody na przetwarzanie jego danych osobowych podanych podczas składania zamówienia w celu realizacji i obsługi zamówienia złożonego w sklepie internetowym. Zgoda ta jest dobrowolna, jednakże konieczna w celu złożenia zamówienia.
- Warunkiem złożenia zamówienia jest wypełnienie w formularzu dostępnym na stronie sklepu internetowego, wszystkich wymaganych danych koniecznych do wysyłki i systemowego wygenerowania dowodu zakupu w postaci faktury.
- W celu złożenia zamówienia należy dokonać wyboru produktów z dostępnej oferty sklepu internetowego, ich kolorystyki, rozmiarów oraz ilości poprzez „dodanie” ich do koszyka.
- Po złożeniu przez klienta zamówienia otrzyma on na stronie sklepu internetowego oraz drogą mailową komunikat zawierający informacje dotyczące pozycji w zamówieniu, ilości produktów, wartości zamówienia, wybranego rodzaju dostawy i płatności oraz danych teleadresowych klienta. Komunikat stanowi potwierdzenie otrzymania przez sklep internetowy oferty zakupu klienta.
- Klient otrzymuje potwierdzenie przyjęcia jego oferty drogą elektroniczną („potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji”), na wskazany przez niego adres poczty e-mail. Po otrzymaniu ww. Potwierdzenia dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży zamówionych przez klienta towarów.
- Miejscem zawarcia umowy sprzedaży jest siedziba sprzedawcy.
- Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z niniejszym regulaminem.
- W przypadku rezygnacji z zamówienia, jeżeli zapłata została dokonana z góry, zwrot zapłaty nastąpi w terminie czternastu (14) dni od dnia otrzymania rezygnacji klienta.
- W przypadku, gdy po potwierdzeniu przyjęcia zamówienia klienta, jego realizacja okaże się niemożliwa z przyczyn innych niż brak towaru w sklepie internetowym, w tym gdy zakup towarów od dostawców sprzedawcy nie będzie możliwy w czasie przewidzianym na realizację zamówienia, sprzedawca poinformuje klienta drogą elektroniczną lub telefonicznie o powstałych okolicznościach.
- W przypadku braku zamówionego towaru lub kiedy zamówiony towar jest niedostępny i nie ma możliwości realizacji zamówienia klienta, sprzedawca ma prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia w terminie dwadzieścia jeden (21) dni, licząc od daty jej zawarcia. Jeżeli klient dokonał zapłaty za towar – sprzedawca zwróci klientowi należność za towar w ciągu siedmiu (7) dni od daty anulowania zamówienia.
- Rozpoczęcie realizacji zamówienia może być uwarunkowane telefoniczną weryfikacją złożonego przez klienta zamówienia.
- Sklep internetowy zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia w ramach umowy sprzedaży, w przypadku gdy dane teleadresowe klienta są niezgodne z prawdą, transakcja nie została zautoryzowana w systemie płatności elektronicznych lub płatność za zamówienie nie została uiszczona w określonym czasie, a także w przypadku zamówień składanych przez osoby, które:
- nie przestrzegają zasad niniejszego regulaminu;
- wcześniej składały zamówienia, a następnie je wycofywały bez podania przyczyny;
- wcześniej rezygnowały z odbioru zamówionego towaru bez uzasadnionego powodu;
- nadużyły lub w oczywisty sposób próbują nadużyć zaufania sprzedawcy.
V. Dostawa i odbiór
- Zamówienia dostarczane są za pośrednictwem poczty polskiej, na adres wskazany w zamówieniu przez klienta, w zależności od miejsca dostawy i sposobu płatności.
- Sprzedawca przystępuje do realizacji zamówienia niezwłocznie po złożeniu zamówienia przez klienta. W przypadku wybrania przez klienta płatności drogą elektroniczną rozpoczęcie realizacji zamówienia nastąpi w momencie zaksięgowania kwoty płatności. Wówczas nadanie przesyłki z towarem nastąpi po otrzymaniu przez sprzedawcę potwierdzenia poprawnego wykonania płatności przez klienta i po wykonaniu zamówionego produktu.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienie w dostawie spowodowane błędnym lub niedokładnie podanym adresem przez klienta.
- Sprzedawca dołącza do każdego przesłanego towaru dowód zakupu w postaci faktury.
VI. Ceny i formy płatności
- Informacja o cenie zakupu towaru w sklepie internetowym jest podawana na jego stronie. Podane ceny są wiążące w chwili składania zamówienia przez klienta.
- Wszystkie ceny podane na stronach sklepu internetowego są cenami brutto w złotych polskich.
- Podane ceny wyrobów nie zawierają kosztu dostawy.
- Klient może wybrać następujące sposoby płatności ceny za zamówione towary oraz opłat za dostawę zamówionych towarów:
przelewem na rachunek bankowy sprzedawcy lub za pobraniem - W przypadku wybrania płatności przelewem na rachunek bankowy sprzedawcy, zamówienie zostanie zrealizowane po wpływie środków na rachunek bankowy sprzedawcy. W tytule przelewu należy podać imię i nazwisko.
- Za dzień dokonania płatności uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego sprzedawcy.
- W przypadku wybrania płatności za pobraniem, zamówienie zostanie realizowane w ciągu trzech dni roboczych.
VII. Reklamacje
- Zgodnie z treścią ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego (dz. U. Z 2002 r., nr 141, poz. 1176 z późn. zm.) Sprzedawca odpowiada wobec klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 kodeksu cywilnego za niezgodność z umową sprzedaży towaru zakupionego przez tego konsumenta. W przypadku klientów nie będących konsumentami , sprzedawca odpowiada na zasadach określonych w kodeksie cywilnym.
- Reklamację należy składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres sklep@twesukienki.pl a reklamowany towar należy dostarczyć sprzedawcy na adres podany w wiadomości zwrotnej, z dopiskiem „reklamacja”. Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać dane klienta (w tym jego imię, nazwisko, adres pocztowy, adres e -mail) oraz opis problemu będącego podstawą złożenia reklamacji. Reklamacje, które nie zawierają wyżej wskazanych danych nie będą podlegać rozpatrzeniu przez sprzedawcę.
- Reklamacje dotyczące wad zakupionych towarów należy zgłosić sprzedawcy nie później niż w ciągu dwóch (2) dni licząc od dnia odebrania przesyłki.
- Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie czternastu (14) dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki zawierającej reklamowany towar. Informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji przekaże klientowi za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail klienta lub skontaktuje się z nim telefonicznie.
- W razie niezajęcia przez sprzedawcę stanowiska w przedmiocie zgłoszonej przez kupującego reklamacji w terminie czternastu (14) dni roboczych licząc od daty otrzymania reklamowanego towaru przez sprzedawcę, przyjmuje się, iż reklamacja została uznana przez sprzedawcę za zasadną.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z błędnego wykorzystywania oferowanych produktów.
- Nieznaczne różnice kolorystyczne między prezentacją internetową, a oryginałem wynikają z powodów technicznych i nie mogą być przedmiotem reklamacji.
- Uszkodzenie przesyłki w trakcie transportu będzie uwzględniane tylko na podstawie zgłoszenia dokonanego na poczcie polskiej w momencie dostarczenia przesyłki.
- W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji sprzedawca wyśle do klienta produkt pełnowartościowy (naprawiony lub nowy), a gdy okaże się to niemożliwe sprzedawca zaproponuje klientowi inny towar stanowiący substytut wadliwego towaru lub zwróci pełną kwotę zapłaconej ceny towaru.
- W przypadku nie uwzględnienia reklamacji, towar zostanie odesłany wraz z opinią co do niezasadności reklamacji.
VIII. Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży
- Zgodnie z treścią ustawy z dnia 2 marca 2000 r. O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (dz. U. Nr 22, poz. 271 z późn. zm.) Klient ma prawo zwrotu zakupionych produktów w terminie do 14 dni od daty jego otrzymania przy zachowaniu rachunku (faktury).
- Towar zwracany nie może nosić oznak użytkowania. Dostarczony musi być kompletny i posiadać metki. Jeśli towar zostanie zwrócony zgodnie z regulaminem, sprzedawca zwraca uiszczoną cenę nabycia w ciągu siedmiu (7) dni roboczych na wskazane przez klienta konto bankowe.
- Produkty wykonane na indywidualne zamówienie (szyte na miarę) nie podlegają wymianie i zwrotowi.
- Koszt odesłania towaru do sprzedawcy ponosi klient. Sprzedawca
IX. Pozostałe
- Niniejszy regulamin stanowi integralną część zawieranych przez sprzedawcę z klientami umów sprzedaży
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian regulaminu w każdym czasie. Zmiany regulaminu obowiązują od momentu opublikowania ich na stronie sklepu internetowego. Zmiany regulaminu nie mogą naruszać praw nabytych klientów korzystających ze sklepu internetowego.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany cen oraz ilości towarów znajdujących się w sklepie internetowym, wycofywania lub wprowadzania nowych towarów do sprzedaży, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych, jaki i również ich modyfikacji na stronie sklepu internetowego, bądź wprowadzania w nich zmian zgodnie z normami kodeksu cywilnego oraz innych ustaw, przy czym zmiany takie nie naruszają praw osób, które zawarły umowy sprzedaży towarów oferowanych przez sklep internetowy przed dokonaniem ww. Zmian.
- Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania sklepu internetowego, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez użytkowników.
- W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednio przepisy kodeksu cywilnego lub innych ustaw mających zastosowanie do działalności i funkcjonowania sklepu internetowego obowiązujących na terenie rzeczypospolitej polskiej.
- Sądem właściwym dla rozstrzygania sporów jest sąd powszechny miejscowo właściwy według obowiązujących przepisów.
RODO – POLITYKA PRYWATNOŚCI
§.1 Postanowienia Ogólne
- Administratorem danych jest firma Twe Sukienki Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością z siedzibą w 20-258 Turka, ul. Brzozowa 7, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS: 0000679639 dla której akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku, IV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP: 7133094802, REGON: 367337488. Ochrona danych odbywa się zgodnie z wymogami powszechnie obowiązujących przepisów prawa, a ich przechowywanie ma miejsce na zabezpieczonych serwerach.
- Dla interpretacji terminów stosuje się słowniczek Regulaminu lub tak jak zostało to opisane w Polityce Prywatności (jeżeli wynika to bezpośrednio z opisu).
- Na potrzeby lepszego odbioru Polityki Prywatności termin „Użytkownik” zastąpiony został określeniem „Ty”, „Administrator” – „My”. Termin „RODO” oznacza Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
- Szanujemy prawo do prywatności i dbamy o bezpieczeństwo danych. W tym celu używany jest m.in. bezpieczny protokół szyfrowania komunikacji (SSL).
- Dane osobowe podawane w formularzu na stronie Twe Sukienki są traktowane jako poufne i nie są widoczne dla osób nieuprawnionych.
§2. Administrator Danych
- Usługodawca jest administratorem danych swoich klientów. Oznacza to, że jeśli korzystasz z naszej strony i dokonujesz zamówienia, to przetwarzamy Twoje dane jak: imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, adres IP.
- Usługodawca jest także administratorem osób dokonujących przelewu na konto bankowe.
- Dane osobowe przetwarzane są:
- zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych,
- zgodnie z wdrożoną Polityką Prywatności,
- w zakresie i celu niezbędnym do nawiązania, ukształtowania treści Umowy, zmiany bądź jej rozwiązania oraz prawidłowej realizacji Usług świadczonych drogą elektroniczną,
- w zakresie i celu niezbędnym do wypełnienia uzasadnionych interesów (prawnie usprawiedliwionych celów).
- Każda osoba, której dane dotyczą (jeżeli jesteśmy ich administratorem) ma prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- Kontakt z osobą nadzorującą przetwarzanie danych osobowych w organizacji Usługodawcy jest możliwy drogą elektroniczną pod adresem e-mail: sklep@twesukienki.pl
- Zastrzegamy sobie prawo do przetwarzania Twoich danych po rozwiązaniu Umowy lub cofnięciu zgody tylko w zakresie na potrzeby dochodzenia ewentualnych roszczeń przed sądem lub jeżeli przepisy krajowe albo unijne bądź prawa międzynarodowego obligują nas do retencji danych.
- Usługodawca ma prawo udostępniać dane osobowe Użytkownika oraz innych jego danych podmiotom upoważnionym na podstawie właściwych przepisów prawa (np. organom ścigania).
- Usunięcie danych osobowych może nastąpić na skutek cofnięcia zgody bądź wniesienia prawnie dopuszczalnego sprzeciwu na przetwarzanie danych osobowych.
- Usługodawca nie udostępnia danych osobowych innym podmiotom aniżeli upoważnionym na podstawie właściwych przepisów prawa.
- Wdrożyliśmy szyfrowanie danych oraz mamy wprowadzoną kontrolę dostępu, dzięki czemu minimalizujemy skutki ewentualnego naruszenia bezpieczeństwa danych.
- Dane osobowe przetwarzają osoby wyłącznie upoważnione przez nas albo przetwarzający, z którymi ściśle współpracujemy.